Wsparcie w efektywnym rozwoju Sprzedaży
Dla tych, którzy chcą mieć poukładaną i przewidywalną sprzedaż.
3900 pln netto
2900zł
netto
(Płatność jednorazowa)
*Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 3900 PLN
Pozostały 4 miejsca do współpracy
Pamiętaj istnieje możliwość płatności ratalnej.

Jak układamy i wspieramy Twój dział Sprzedaży?
Nasza analiza uwzględnia ponad 130 obszarów.
Ocena potencjału wzrostu w dziale sprzedaży polega na dogłębnej analizie strategii, procesów, narzędzi i kompetencji handlowców.
Jej celem jest wykazanie braków oraz szans na dalszy wzrost działu Sprzedaży.
Po wykonaniu analizy Klient rozumie i widzi, jaki potencjał do dalszego wzrostu ma jego dział handlowy.

Nasz proces krok po kroku:
Spotkania strategiczne
Kompleksowa analiza
Nasz zespół Magików, używając autorskiego systemu EGS, przeprowadza szczegółową analizę w nawet 130 obszarach.
Prezentacja rekomendacji
Podczas spotkania z Tobą omawiamy wyniki analizy. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pozwolą Twojej firmie osiągnąć zamierzone cele.
Wdrożenie
Wdrażamy sprawdzone taktyki, których efekt zobaczysz w działaniu: nowe procesy, wydajniejszy zespół i więcej zamykanych transakcji.
Uzyskaj wsparcie w efektywnym rozwoju sprzedaży
Dokonaj wyboru pakietu i formy płatności
Płatność pakietowa
5900 pln netto
3900zł
netto
Zalety:
Wszystko co w opcjach wsparcie w sprzedaży
Bestseller
-20%
Dodatkowo do pakietu
Audyt konta Meta Ads
Audyt konta Google Ads
Audyt narzędzi analitycznych
*Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 5900 PLN
Płatność jednorazowa
3900 pln netto
2900zł
netto
Zalety:
Jeszcze niższa cena
Brak dodatkowych kosztów
prowizyjnych
Analiza potencjału wzrostu
działu Sprzedaży
Lista rekomendacji
Omówienie rekomendacji
*Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 3900 PLN
Płatność 50/50
4600 pln netto
1600zł
netto
x2
Zalety:
Ilość wpłat: 2
50% przed, 50% po omówieniu raportu
Brak dodatkowych kosztów
prowizyjnych
Analiza potencjału wzrostu
działu Sprzedaży
Lista rekomendacji
Omówienie rekomendacji
*Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 3900 PLN
Korzyści
Które zauważają
nasi klienci
Oszczędność czasu i pieniędzy, ponieważ “nie wymyślasz koła na nowo”.
Zwiększenie tempa rozwoju firmy.
Wzrost skuteczności marketingu i sprzedaży, dzięki wdrożonym procesom.
Konkretny plan rozwoju na najbliższe 6-8 miesięcy, rozpisany krok po kroku.
Sprawdzone procesy, które wspierają skalowanie marketingu i sprzedaży.
Efektywniejszy proces sprzedaży i wzrost konwersji.
Zespół wdrożeniowy
Dawid Bagiński
Marketing
Dawid to magik w zwiększaniu efektywności marketingu. Zajmuje się się w analizą i wdrożeniem strategii. Buduje proces w dziale marketingu. Układa tak, aby działało.
Ponad 20-letnie doświadczenie
Zbudowane ponad 300 strategii marketingowych
Piotr Maksym
Strategia i sprzedaż
Piotr to magik sprzedaży, który zmienia chaos w przewidywalny wzrost. Specjalizuje się w budowaniu efektywnych procesów sprzedaży, analizie i szkoleniu handlowców, co przekłada się na zwiększoną skuteczność i realizację planów.
Ponad 20-letnie doświadczenie w tym 10 lat na stanowiskach dyrektorskich
Przeprowadzone ponad 200 wdrożeń
Daniel Wojnarowski
Procesy i efektywność
Daniel to magik od zwiększania efektywności pozyskiwania leadów. Buduje procesy marketingu oraz wdraża narzędzia, układa zespół, aby ilość zapytań rosła.
Ponad 10-letnie doświadczenie
Przeprowadzone ponad 140 wdrożeń
Pavlo Antonenko
Analityka i dane
Pavlo to magik w obszarach analityki i danych. W projektach zajmuje się wdrożeniem narzędzi dostarczających zrozumiałe dane o skuteczności marketingu i sprzedaży.
Ponad 10-letnie doświadczenie
Przeprowadzone ponad 150 wdrożeń
Bartek Grosicki
IA i IT
Bartek to magik w obszarze wdrożeń IA i IT. W projekcie pomaga w mądrym zwiększeniu efektywności i szybkości organizacji poprzez narzędzia do automatyzacji oraz narzędzia AI.
Ponad 20-letnie doświadczenie
Zbudowane ponad 300 strategii marketingowych
Najczęściej zadawane pytania
które mogą Cię nurtować
Pytanie numer jeden, dotyczące współpracy z Effigro
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer dwa, dotyczące współpracy z Effigro i inny temat
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer trzy, dotyczące współpracy z Effigro i inny temat coś tam
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer cztery, dotyczące współpracy z Effigro i inny temat coś tam
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer pięć, dotyczące współpracy
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer sześć
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.
Pytanie numer siedem, dotyczące współpracy Effigro
Każdy z nich dostarcza istotnych informacji o kondycji Twojego działu sprzedaży i marketingu. Cześć prac realizujemy poprzez spotkania z pracownikami, a cześć działań to nasza analiza własna tego co dzieje się w sprzedaży.