Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych. Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki.
Po dokładnej analizie zidentyfikowaliśmy:
- jako główne wyzwanie, frima nie miała opracowanej strategii biznesowej, było to spowodowane wieloma poprzednimi zaniedbaniami
- jako dodatkowe wyzwanie, dział marketingu który nie wie co robi
- brak zwrotu z inwestycji w dział sprzedaży i marketingu mimo iż budżet przekraczał 300 000zł miesięcznie, to finalna marża ze sprzedaży nie była zadowalająca.
Znając te wyzwania, od razu przystąpiliśmy do poprawy i wdrożenia naszych sprawdzonych taktyk. Ponieważ wysoki sezon był tuż tuż, nasze działania realizowane były w trybie turbo asap.