Branża: akcesoria do telefonów

Jak ułożyliśmy i wdrożyliśmy strategię efektywnego wzrostu w Pancernik.EU?

Obszar

Przed

Po

Dział marketingu

Brak strategii, chaos, nieefektywne działania

Aktywności realizowane zgodnie ze strategią, skuteczne lejki marketingowe, które dały 300% ROAS

Dział sprzedaży

Słaba propozycja wartości, brak standardu rozmowy handlowej

Jeden standard obsługi zapytań, zwalidowana propozycja wartości – gotowa do skalowania

Zarządzanie celami i raportowanie

Brak wymiany wiedzy pomiędzy marketingiem i sprzedażą, 6 różnych i niespójnych ze sobą raportów

Płynna i cykliczna wymiana informacji, jeden standard raportowania w formie automatycznego dashboardu Looker

Główne wyzwanie: Słaby marketing i chaos w sprzedaży

Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych. Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki.

Po dokładnej analizie zidentyfikowaliśmy:


  • jako główne wyzwanie, frima nie miała opracowanej strategii biznesowej, było to spowodowane wieloma poprzednimi zaniedbaniami
  • jako dodatkowe wyzwanie, dział marketingu który nie wie co robi
  • brak zwrotu z inwestycji w dział sprzedaży i marketingu mimo iż budżet przekraczał 300 000zł miesięcznie, to finalna marża ze sprzedaży nie była zadowalająca.



Znając te wyzwania, od razu przystąpiliśmy do poprawy i wdrożenia naszych sprawdzonych taktyk. Ponieważ wysoki sezon był tuż tuż, nasze działania realizowane były w trybie turbo asap.

Magiczne taktyki, jako rozwiązanie problemów Pancernik.EU

Wiedzieliśmy, że nasze sprawdzone taktyki znajdą zastosowanie w tym biznesie, dlatego opracowując strategię rozłożyliśmy to na kilka czynników i robiliśmy to krok po kroku. W efekcie czego powstał plan na efektywny wzrost spółki naszego klienta.

Zaprojektowanie i wdrożenie strategii marketingowej

Zaczęliśmy od opracowania buyer persony i propyzcji wartości – wierzymy że te dwa elementy są nierozłączne. Tak samo jak działy marketingu i sprzedaży, które z sukcesem powinny to wdrożyć.

Realizując ten krok skupiliśmy się w pierwszej kolejności na obecnych klientach z udziałem których przeprowadziliśmy badanie konsumenckie. Celem tegobyło złapanie insightów.

Profesjonalizm w sprzedaży, czyli CRM w firmie

Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych. Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki, rosnący biznes i potrzeba skupienia się na strategicznym rozwoju firmy sprawiły, że klientowi brakowało

Optymalizacja marketingu i wyższy poziom skuteczności

Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych.

Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki, rosnący biznes i potrzeba skupienia się na strategicznym rozwoju firmy sprawiły, że klientowi brakowało

Szybkie, trwałe i widoczne rezultaty naszej współpracy

To była dobra współpraca, która zaowocowała następującymi rezultatami:

  • szybko w sprzedaży okazało się, że można domknąć więcej rozmów handlowych już w pierwszym miesiącu od wdrożonych taktyk
  • po 6 miesiącach współpracy w dziale marketingu panował ten sam standard komunikacji, który został ustalony na początku, po zmianach
  • dla zarządu rezultaty naszej współpracy były od razu widoczne, ROAS wzrósł o 300% tylko dzięki follow upom ze strony sprzedaży do leadów marketingowych

262,98 €

budżet

2478%

ROAS

1 tydzień

czas

6515,92 €

wartość sprzedaży

Sprawdź, jak nasze doświadczenie może pomóc Twojej firmie.

Wypełnij formularz, a my w trakcie rozmowy precyzyjnie zdiagnozujemy kluczowe bariery hamujące rozwój marketingu i sprzedaży.

20-minutowa bezpłatna rozmowa