Branża: akcesoria do telefonów
Jak ułożyliśmy i wdrożyliśmy strategię efektywnego wzrostu w Pancernik.EU?
Obszar
marketingu
Przed
Brak strategii, chaos, nieefektywne działania
Po działaniach Effigro
Obszar
sprzedaży
Przed
Słaba propozycja wartości, brak standardu rozmowy handlowej
Po działaniach Effigro
Jeden standard obsługi zapytań, zwalidowana propozycja wartości – gotowa do skalowania
Obszar
Zarządzanie celami i raportowanie
Przed
Brak wymiany wiedzy pomiędzy marketingiem i sprzedażą, 6 różnych i niespójnych ze sobą raportów
Po działaniach Effigro
Płynna i cykliczna wymiana informacji, jeden standard raportowania w formie automatycznego dashboardu Looker
Główne wyzwanie
Słaby marketing i chaos w sprzedaży
Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych. Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki.
Po dokładnej analizie zidentyfikowaliśmy:
- jako główne wyzwanie, frima nie miała opracowanej strategii biznesowej, było to spowodowane wieloma poprzednimi zaniedbaniami
- jako dodatkowe wyzwanie, dział marketingu który nie wie co robi
- brak zwrotu z inwestycji w dział sprzedaży i marketingu mimo iż budżet przekraczał 300 000zł miesięcznie, to finalna marża ze sprzedaży nie była zadowalająca.
Znając te wyzwania, od razu przystąpiliśmy do poprawy i wdrożenia naszych sprawdzonych taktyk. Ponieważ wysoki sezon był tuż tuż, nasze działania realizowane były w trybie turbo asap.
Magiczne taktyki, jako rozwiązanie problemów Pancernik.EU
Wiedzieliśmy, że nasze sprawdzone taktyki znajdą zastosowanie w tym biznesie, dlatego opracowując strategię rozłożyliśmy to na kilka czynników i robiliśmy to krok po kroku. W efekcie czego powstał plan na efektywny wzrost spółki naszego klienta.
Krok 1
Zaprojektowanie i wdrożenie strategii marketingowej
Zaczęliśmy od opracowania buyer persony i propyzcji wartości – wierzymy że te dwa elementy są nierozłączne. Tak samo jak działy marketingu i sprzedaży, które z sukcesem powinny to wdrożyć.
Realizując ten krok skupiliśmy się w pierwszej kolejności na obecnych klientach z udziałem których przeprowadziliśmy badanie konsumenckie. Celem tegobyło złapanie insightów.
Krok 2
Profesjonalizm w sprzedaży, czyli CRM w firmie
Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych.
Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki, rosnący biznes i potrzeba skupienia się na strategicznym rozwoju firmy sprawiły, że klientowi brakowało
Krok 3
Zaprojektowanie i wdrożenie strategii marketingowej
Głównym wyzwaniem, z jakim zwrócił się do nas właściciel Pancernik.EU, był brak czasu i specjalistycznej wiedzy niezbędnej do efektywnego rozwijania i optymalizowania kampanii reklamowych.
Mimo że samodzielne działania w Meta Ads i Google Ads przynosiły satysfakcjonujące wyniki, rosnący biznes i potrzeba skupienia się na strategicznym rozwoju firmy sprawiły, że klientowi brakowało
To była dobra współpraca, która zaowocowała następującymi rezultatami:
- szybko w sprzedaży okazało się, że można domknąć więcej rozmów handlowych już w pierwszym miesiącu od wdrożonych taktyk
- po 6 miesiącach współpracy w dziale marketingu panował ten sam standard komunikacji, który został ustalony na początku, po zmianach
- dla zarządu rezultaty naszej współpracy były od razu widoczne, ROAS wzrósł o 300% tylko dzięki follow upom ze strony sprzedaży do leadów marketingowych
262,98 €
budżet
2478%
ROAS
1 tydzień
czas
6515,92 €
wartość sprzedaży
Sprawdź, jak nasze doświadczenie może pomóc Twojej firmie.
Wypełnij formularz, a my w trakcie rozmowy precyzyjnie zdiagnozujemy kluczowe bariery hamujące rozwój marketingu i sprzedaży.